divendres, 11 d’octubre del 2013

INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES A L'AULA

La teoria de les Intel·ligències Múltiples (Gardner,1983) considera la intel·ligència com un conjunt de capacitats o habilitats cognitives que posseeix tot individu, en major o menor grau. Planteja 8 intel·ligències diferents, no estàtiques i, per tant, que es poden potenciar: la LINGÜÍSTICA, la LOGICOMATEMÀTICA, la CINESTÈSICOCORPORAL, la MUSICAL, la VISUALESPACIAL, la INTERPERSONAL, la INTRAPERSONAL i la NATURALISTA.

És per això que l'alumnat de CM, hem reflexionat per mitjà d'un test, les intel·ligències de cadascú de nosaltres i ho hem visualitzat en aquestes pizzes.

 INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES 3r (punts forts)

 INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES 4t (punts forts)

Setmanalment treballarem, en grups i amb materials adequats, aquestes habilitats per millorar-les.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada